Klachtenprocedure

Wij doen als Grip Psychologen ons uiterste best om u de zorg te bieden die u nodig heeft. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze werkwijze. In eerste instantie willen wij graag proberen samen met u een oplossing te vinden voor uw klacht. U wordt dan ook uitgenodigd uw klacht te versturen naar secretariaat@grippsychologen.nl. Wij zorgen ervoor dat er zo snel mogelijk contact met u wordt gezocht door onze interne klachtenfunctionaris om na te gaan hoe wij u naar volle tevredenheid kunnen helpen.

Uiteraard kan het voorkomen dat u uw klacht liever met een onafhankelijke klachtenfunctionaris bespreekt. De onafhankelijke klachtenfunctionaris fungeert als bemiddelaar tussen u en Grip Psychologen, zodat er alsnog samen een goede oplossing kan worden gevonden. U kunt hiervoor terecht bij het Klachtenloket Zorg. Zij zijn elke werkdag van 9.00u tot 17.00u te bereiken via telefoonnummer 070-3105392 of via info@klachtenloket-zorg.nl.

 

De geschillencommissie

Indien uw klacht via de onafhankelijke klachtenfunctionaris onverhoopt toch niet naar tevredenheid kan worden opgelost, kunt u met uw klacht terecht bij de geschillencommissie. Uw klacht wordt dan een geschil en zal worden beoordeeld door een deskundige en onpartijdige commissie die een bindende uitspraak zal doen over het geschil. Zowel u als Grip Psychologen dient zich aan deze uitspraak te houden, er kan dus niet in hoger beroep worden gegaan tegen de uitspraak. Meer informatie over de geschillencommisie vindt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl